2009. július 27., hétfő

Nyelvtani hiba


Grammatical Error
Originally uploaded by ribizlifozelek

A metrón utaztam és a reklámokat olvasgattam. A könyvem elfogyott, valamit olvasni kellett. A legkézenfekvőbb megoldást választottam. Elolvastam a szemem előtt lebegő reklámot. A röpke szösszenetet az MNB, a Magyar Nemzeti Bank jegyezte. Elolvastam egyszer. Valami döccent. Még egyszer. Megint.

A kétszázas bankjegyekkel 2009. november 15-ig fizethetünk még, amely azonban további 20 évig még beváltható lesz.

Beváltható és amely.

Szeretem a kétszázast. Jobban tetszene, ha a régi dolgok (Lánchíd) helyett a Megyerihíd lenne rajta, elvégre a jövőbe kellene nézni és nem a múltba, de az érme a Lánchíddal is jó. Legalább így szokjuk az Eurót, ha másként nem.

Csak az a fránya hiba ne lenne.... Senki sem lektorálta ezt a hirdetést?

Nincsenek megjegyzések: