2009. július 18., szombat

Krémes


Krémes
Originally uploaded by ribizlifozelek

Tavaly már a meghatottságtól könnyes szemmel írtam egy bejegyzést a Ruswurmról.

Most, amint tudtam, megint elmentem krémest enni. A krémes azon sütemények közé tartozik, amit nem tudok elkészíteni, így nyáron töltekezem fel egész évre. Minden ismerősömet elrángatom a Ruswurmba és egy frissen megtért vallásos hevületével kapacitálom, egyen egy krémest.

Esetleg kettőt.

Idén is, amint tudtam, elmentem kedvenc süteményesemhez. Leültem a teraszra. Meg sem melegedett alattam a szék, amikor égi szózatot hallottam:

- Hozhatjuk a krémest és az buborékos ásványvizet?

Úgy éreztem, mintha krémessel kenegetnének. Hozhatták.

4 megjegyzés:

Pyry írta...

Ezt jó volt még olvasni is. :)

ribizlifozelek írta...

Hat meg enni...

azAnyja írta...

Agárd, Gesztenye sor, Gesztenye ABC tőszomszédságában, kocsma mellett cukrászda (hétfőn zárva!) - Nosztalgia krémes, 190,- Ft/db...
Megér egy próbát :))
Az ásványvizüket nem ismerem... de a csokifagyijuk bejött a lányaimnak -a ruhájukból meg simán ki, ami, tekintve, hogy utifelszerelésem egy hagyományos babaszappanból állt, nagy szó :))

és igen, én is örülök, hogy valaki még tud (-ott) jót írni a várnegyedből valamiről, remélem, idén -most- sem lesz ez másképp.
Jó ittlétet Nektek!

ribizlifozelek írta...

Koszi!
Kiprobaljuk!