2009. július 29., szerda

Nem változott itt semmi...? - 2


Archive
Originally uploaded by ribizlifozelek

Mielőtt hazajöttünk, az elmúlt nyolc hónapban mindenki azt mondta és a legtöbb online újságból is úgy értesültem, hogy Budapesten nem változott semmi. Hogy minden rossz. Hogy minden romlik, Hogy nem lehet közlekedni (autóval). Hogy a város a megsemmisülés szélén áll. Tavaly is ugyanezt mondták, de mint láttuk, a város még áll.

Eddigi rövid sétáim alatt azonban rengeteg új vagy felújított épületet láttam.


Zsarupalota

A Zsarupalota körüli terület nem az elmúlt évben változott meg. Viszonylag ritkán járok erre: most kihasználtam az alkalmat és elsétáltam ide.

Nem bántam meg. Hihetetlenül átalakult ez a pár utca. Budapest új levéltára kívülről tetszett. (Remélem, hamarosan a belsejéről is véleményt mondhatok.) Az egykori Honvédkórházra pedig rá sem ismertem.

Állami Egészségügyi Központ

Itt is jó régen jártam, a változás talán ezért még sokkolóbb volt. A kórházat már nem is Honvédkórháznak hívják, ma már a baljós nevű Állami Egészségügyi Központ névre hallgat.

Állami Egészségügyi Központ

Rémisztő név.

Az épület nem nagyon szép, de tisztességes.Kicsit olyan, mint egy SIM Citybeli szimuláció. De azért nem rossz.

Állami Egészségügyi Központ

Az külön tetszett, hogy még új lakó- és irdaépületek is vannak errefele.
Egy valamiben kételkedem csak igazán a változásokat látva: hogy Vörös Csepel kiáltására felelne-e a Váci út?

DSCF4080

Nincsenek megjegyzések: