2009. augusztus 17., hétfő

Békés séta


Wekerle
Originally uploaded by ribizlifozelek

Békésen sétáltunk Yodával Kispesten. Csendes nyári este volt. A családok összebújva nézték az esti szappanoperát, mások online pókercstát vívtak, vagy a Szigeten rongálták a májukat.

Csend volt, idill és béke.

Yoda elmerülten olvasott egy hosszú fűszálat, amikor csattanva kinyilt egy ablak:

- NE SZARASSA IDE AZT A KUTYAT! - üvöltötte kedvesen egy kendőbe bugyolált fejű hölgy. A madarak torkába akadt az ének és szerintem még José Ármándo se jutott szóhoz. A tölgyfák megálltak a növésben.

- Jóestét - feleltem - Van zacskóm, mindig összeszedem.

Meg is lóbáltam a négy zacsiból álló gyűjteményemet (zacsi, tartalék zacsi, vésztartalék zacsi és vastartalék zacsi). Még a mezőn is össze szoktam szedni Yoda ajándékait, úgyhogy kicsit igazságtalannak éreztem a vádat. Különben is, a járda közterület. Használom, kitakarítom, eredeti állapotában otthagyom.

- AKKOR SE SZARASSA IDE A KUTYÁT! - üvöltötte a társadalom éd s kor áldozata.

- Legyen egy szép estéje es jobb élete - köszöntem el és tovább baktattam Yodával.

Igazából van még remény. Nem tegezett le.

2 megjegyzés:

Pyry írta...

És milyen szerencséje volt hogy a Mester nem használta az Erőt. Bár ki tudja. Lehet hogy gyanús módon elromlott aznap estére és plusz egy hétre a Tv-je. :)

ribizlifozelek írta...

Pyry, ki tudja, mit tett a Mester, azota nem is lattam oket.