2009. augusztus 26., szerda

Matávos kalandok


Telephone
Originally uploaded by ribizlifozelek

Tudom, azt a céget hivatlaosan nem MATÁV-nak hívják, de a cég mentalitása szinte semmit sem változott a régi szép idők óta. Maradjon csak MATÁV.

Kispestről eltünt a telefon. Azaz a készülék megvolt, de vonal nem volt benne. Egyikben sem. A sarki telefonban sem. Lehet megint ellopták a kábelt.

Internet volt - amit lehet, nem a MATÁV-tól szerzünk be. Megnéztem a hibabejelentés módjait. Írták, hívjam a 1412-t. Emellett jó hosszan leírták, hogy mit kell csinálni azért, hogy házilag elhárítsunk pár apróbb készülékhibát.

Hülye vagyok. Béna. Tehetetlen. Nem tudok magyarul. Nem tudok navigálni a MATÁV hibabejelentő gügyén beszélő menüjében. Nem megy. Húsz perc telefonozás után letettem.

Persze van e-ügyfélszolgálat is e-ügyfélszolgálatossal. Írtam nekik egy emilt. Megadtam a megfelelő adatokat, aztán vártam. Idővel bejelentettük telefonon is a hibát. Pár nap múlva lett is telefon.

Már kezdtük elfelejteni az egész történetet, amikor jött egy emil a MATÁV ügyfélszolgálattól. 16-án írtuk a levelet, hogy nincs telefon. 25-én válaszolt az ügyfélszolgálat és leírták, hogy lehet telefonon hibát bejelenteni.

Én azt mondtam, hogy valószínűleg egy automata írta a levelet, mert nem arra választolt, amit kérdeztem. Aztán kiderült, hogy a T-Com (MATÁV) levelét egy T-COM alkalmazott írta.

Nem automata.
Droid.

Nincsenek megjegyzések: