2009. augusztus 20., csütörtök

Jó duma, rossz duma


Prison
Originally uploaded by ribizlifozelek

Békésen közeledtem Köki atomháborút idéző romjai felé, amikor megszólított egy fiatal pasas.

- Te, ne haragudj, hogy megszólítlak... - tudtam, most megtudom, miért kér pénzt.
- Nincs pénzem vonatra, tudsz segíteni.
- Hova utazol?

A kérdés meglepte. Látszott, erre nem volt felkészülve. Nyelt egyet, majd azt mondta:

- Ööööö.

A fene egye meg, legalább legyen becsületes.
Sok-sok éve Börzsönyből jöttünk haza és a társaság egyik taga nem vett jegyet a vonatra, mondván, Vácig úgyse jön kalauz. Hát, jött.

- ZY megállóban szálltam fel, ott nincs jegypénztár.
- Ne nézz hülyének, a ZY megálló a következő. Miért nem mondod, hogy nincs jegyed, ideadod a felét én meg húzok a francba.

Kollégánk odaadta a pénz felét, a kalauz meg húzott a francba.

3 megjegyzés:

Pyry írta...

Az a pasi nem volt még aki a súlyosan beteg lányának gyűjt és amúgy focista? :D

Emese írta...

kb. 16 éves suhancok a múltkor a Mexikói útnál próbálták lelejmolni a gyereket, mikor ott teremtem mellette hirtelen elment a kedvük, pedig nem is vagyok agresszív anyatigris :D

ribizlifozelek írta...

Pyry, lesz meg masik :)

Emese, brrrr.
Ja, es biztos, h nem vagy anyatigris?