2009. augusztus 4., kedd

Yoda ebédje


Yoda
Originally uploaded by ribizlifozelek

Vendégség volt nálunk.

Minden földi jót csináltunk a barátoknak, akik minden földi jót hoztak.

Mi csináltunk egy rozmaringos kecskét, hoztunk sokféle kecskesajtot, süteményt. Eurokrata barátunk finom belga csokit hozott, más pilótakekszet, megint más finomságot Yodának.

Mivel nagyon háklis gazdi vagyok, mindig megkóstolom, mit adok a Mesternek. Nagyjából egyezik az ízlésünk, bár Yoda a szárazabb, én a krémesebb dolgokért rajongok. (Sokan síkhülyének néznek, hogy megkóstolom a kutyaeledelt, de ha ő megízleli, amit mi eszünk, akkor miért is ne?)

A menü a következő volt: kecskesajt, rókagomba tésztával, rozmaringos kecske, pilótakeksz, belga csoki, kutyacsemege.

Ahogy a kis rudacskát szopogattam, megállt a csemege a számban. Az előtt pusztítottam el pár pilótakekszet, ami után eresztettem pár darab tejcsokit. És a kutyaeledelt ezek után édesnek éreztem. Édesnek. A csoki után.

Beszüntettük ezeket a kalóriabomba falatkákat és egy darab kecskével kárpótoltuk a Mestert.

4 megjegyzés:

Pyry írta...

Szerintem nincs azzal semmi baj ha megkóstolod-jogos :)

Jónak tűnt a menü, mikor mehetünk vendégségbe? :D

Ypszi írta...

Én bevállalom a kutyaropit, ha ennyire édes :)))))

Emese írta...

Nagymamám is megkostolta a kutya kajáját, bár az akkor még csirke farhát volt, nem műanyag.

ribizlifozelek írta...

Pyry, gyertek!

Ypszy, sajnos kicsit fullaszto is, nemcsak edes.

Emese, nagymamadnak teljsen igaza van!