2009. augusztus 7., péntek

Könyvek és árak


Some books
Originally uploaded by ribizlifozelek

Egy spanyol barátomnak szerettem volna megvenni az Utas és holdvilágot spanyolul.

Nagyon szeretem ezt a könyvet és azt hiszem, ez a barátom is értékelné. Kétezerben megjelent egy nagyon jó fordtítása (El viajero bajo el resplandor de la Luna, Editorial Bronce).

Megnéztem egy könyvesboltban.

Hatezer. Meg egy kis föl.

Kicsit soknak tünt.

Megnéztem egy spanyol könyvesbolt weboldalán.
Tizennégy Euró.

A politikusok legszebb álmával, a kettőszáznyolcvanas Euróval számolva is csak négyezerkettő.

Agyvíz fel.
Kossuth Védegylete is valahogy így csődölt be, azt hiszem. Az emberek azt mondták, hazafi vagyok, nem madár.

Azonnal írtam egy másik spanyol barátomnak, aki Magyarországon él, de most otthon nyaral. Kéne egy könyv. Ő majd szépen beteszi kis bőröndjébe és elhozza.

A különbözetet pedig megisszuk. Ezzel is a hazai ipart támogatjuk majd.

Ice cream coffee

Nincsenek megjegyzések: