2010. augusztus 12., csütörtök

A csiga és a meztelencsiga


Cambridge
Originally uploaded by ribizlifozelek

Este, miközben Yoda elvitt sétálni, több meztelencsigát láttam.

Enyhe undorral néztem a nyálkás csőre - aztán eszembe jutott valami.

A meztelencsigára szinte mindig undorral tekintünk - abban a pillanatban azonban, ha "polgárosodott" csigáról van szó, másként gondolunk rá. A házát hátán cipelő csiga joviális csigabigává válik, akit sokan még az úttest másik oldalára is áttesznek, nehogy eltapossák őket.

4 megjegyzés:

Pyry írta...

Belülről minden csiga undorító. :)

Romesz írta...

Gyerekkoromban egyszer egy a konyha asztalra maszott fel.
A noverem felhomalyban azt hitte csemege uborka es felkapta.
Azota sem hallottam olyan halalsikolyt.
Nem a csiga sikoltott. :)

ORsi írta...

én ma sikoltottam magamban, amikor az erkélyen egy virágcserepet felkapva valami nyálkás izébe nyúltam.

gondolom kitaláltad, hogy nem volt neki háza (de jókora volt) - én meg moshattam a nyálkát a kezemröl *brrrr*

ribizlifozelek írta...

Romesz, Pyry, ORsi, LOL :)