2010. augusztus 11., szerda

Motorosrendőr


Road to Etyek
Originally uploaded by ribizlifozelek

Jókedvűen autóztunk hazafel a Zsámbéki-medence lankás dombjai között. Csodás délután volt. Bársonyosan sütött a nap és még a földigiliszták is dalra fakadtak, annyira szép volt minden.

Telki

Telkiben egy kanyarból hirtelen kibukkant egy motorosrendőr. Villogóval jött, lehúzódtam, elengedtem. Balesethez megy. Fontos ügyben intézkedik. Tömeggyilkost üldöz.

Ekkor láttam meg, hogy egy buszt vezet fel. Még jobban lehúzódtam, hogy a busz jobban elférjen.

Aztán majdnem belementem az árokba - elolvastam, mi volt a busz oldalára írva.

MAGYAR LABDARÚGÓ SZÖVETSÉG

Nekik volt ennyire sürgős.
Nekik kellett villogós, szirénás rendőri felvezetés.

A poszt folytatása előtt elmondom, hogy a magyar népesség jelentős részével szemben én nem értek a focihoz és nem is érdekel a téma.

Lehet, ezért is lepődtem meg a rendőri felvezetésen.

Mi lehet olyan sűrgős?
A telki fociakadémián UFO-besugárzás következtében egy ifjú játékos tehetséges lett?
Mészölyt kellett AZONNAL leváltani Alcsúton?
Valakinek a jobblábas lövése átlyukasztotta egy sváb ház hátsó falát, áttört a nappalin, a konyhán, a laszti kirepült az utcára és betörte egy páncélozott pénzszállító ablakát?
Egy helyi lány megcsókolt egy békát, amiből egy új Grosics Gyula született?

Nem tudom.

De ezek után nem fogok csodálkozni, ha augusztus 20-án látom, hogy a körmeneten a Bazilikából a Szent Jobb után kihozzák Puskás bal lábát is, hátha segít.

Budapest

3 megjegyzés:

Pyry írta...

hihi :)))

Igen, valamelyik lehetett a felsoroltakból...

Kajla írta...

a sürgős szót rövid "ü"-vel kell írni

ribizlifozelek írta...

Pyry, ugye?

Kajla, köszi, javítottam :)