2010. augusztus 21., szombat

Kaland a végeken


Chocolate and ice cream
Originally uploaded by ribizlifozelek

A következő történet összes szereplője valós figura. Az események is pont így történtek meg. Azért, hogy a szereplőket -Yodán és rajtam kívül- ne lehessen beazonosítani, a helyszínt nem pontosítom.
Nem tudom, hogy a történetben felbukkanó helybeli UFO-besugárzás áldozatául esett-e vagy csak olyan tiltott szert fogyasztott nagyobb mennyiségben, mint a sámánok.


Meleg volt és sokat sétáltunk. Az álmosnak és érdektelennek hitt városka nyüzsgő, élettel teli hely volt.

Az út fölé magasodó terasz hivogatónak tünt. Árnyas volt, messze a zajtól és a portól.

Felügettem a terszra és megkérdeztem az els pincérnek látszó személyől:

- Jó napot kívánok! Van velünk egy kutya. Leülhetünk a teraszra fagyizni?

A férfin látszott a meglepődés.

- Kutyával.

- Akár be is jöhetnek.

Kinn kellemesebb volt.

Egy csomó fagyit kértünk - és egy csomó fagyit kaptunk. Vastagon állt rajta a tejszín.

- Ezerkettőnegyven lesz.

Tizenkét gombóc márkás fagyi? Ezerkettőért? Ülve? Teraszon? Nem tudtuk eldönteni, a vidék olcsó-e ennyire vagy a fickó otthon termesztett füveken él-e.

- Szereti a kávét? Kaptunk egy kávékülönlegességet. Kér? Én ma a harmadikat iszom, annyira jó.

(És mit tesz bele? - gondoltam - És mennyit lehet érte kapni?)
Kértem.
Különleges volt.

- Mivel tartozunk?
- Semmivel, én hívtam meg, mert jó a kávé.

3 megjegyzés:

Pyry írta...

És Yoda kapott a fagyiból? :)

NP írta...

ez már igen!
de merre is jártatok?

ribizlifozelek írta...

Pyry, csak egy kicsit.

Observer, titok :)