2010. augusztus 12., csütörtök

Latinos séta a Pázmányon


Pazmaneum
Originally uploaded by ribizlifozelek

Yodával jó sokat sétáltunk a Pázmányon.

(Több óra séta után valaki udvariasan szólt, hogy kutyával nem lehet bejönni, ekkor abbhagytuk a sétát és vissza se kérdeztünk, hogy dominikánusok bejöhetnek? Ezért szóviccért elnézést. Szerintem jó vicc. Az autós bejáratra mellesleg nem volt kutyatiltó tábla kitéve, ezért is tévedtünk tilosba. Valószínűleg nem gondoltak autóval érkező kutyákra. Hm, akkor dominikánusok valószínűleg bemehetnek.)

Yoda: Pazmaneum good place is

Imádtuk a Pázmányt: nekem tetszettek az épületek, Yodának tetszettek a bokrok és a fák. Én meg örültem, hogy volt sok-sok szemetes, ahova kidobhattam mindazt, amit Yoda otthagyott.

Hungary


Tetszett, hogy az épületeknek latin nevei vannak és több mindent latinul is kiírtak. Igazából az is-sel volt egy pici bajom. Szerintem nagyon jó ötlet lett volna mindent kiírni latinul.

Annyira tetszett volna egy tábla, amin például csak ennyit lehet olvasni:

Hamaxóstichus

Nincsenek megjegyzések: