2010. augusztus 15., vasárnap

Csoda a buszon


Ikarusz 405
Originally uploaded by ribizlifozelek

A várbuszhoz mentem. A várbuszt manapság 116-nak hívják, de ez engem nem akadályoz meg a várbusz név használatában. Számomra a T-Com továbbra is Matáv - talán azért, mert úgy veszem észre, a mentalitás az nem változott.

Castle District

Döglesztő meleg volt. Hullott pár csepp víz az égből, de attól csak melegebb és párásabb lett minden. Azt hiszem, ha kivettük volna az aranyhalakat az akváriumból, vígan lélegeztek volna tovább, olyan párás volt a levegő.

Fish

Az első buszt nem értem el. Ennek a busznak a hátuljából gejzírként tört elő a hűtővíz, de azért ment, megyegetett.
A másodikra direkt nem szálltam fel: a sebzett buszból vasta sugárban ömlött az olaj.

A harmadik buszra felszálltam. Nyomomban egy külföldi házaspár törtetett. A férfi úgy érezhette, ez élete utolsó busza, mert lendületből ugrott fel a kikapcsolt motorral álló buszra, lendületből botlott meg és lendületből csaknem távozott a sofőr-fülkén át.

A sofőr azonnal jött, mutatta, nem kell sietni. Közben felsegítette a fickót.
A következő megállóban pár holland kezdte el keresni a Deák teret.

A buszvezető lerajzolta, merre menjenek.

A végállomáson pedig lesegítette a faltörő turistákat.

Nem hittem a szememnek.

Pedig tényleg így volt.

Angel

1 megjegyzés:

Ziebi írta...

Lehet csak túl meleg volt és képzelődtél? :)