2010. augusztus 18., szerda

Gyors vörösboros vadnyúl


Rabbit catching the cherry on the spoon.
Originally uploaded by ribizlifozelek

Vettem egy kis vadnyulat. Eleinte normál nyúlra gondoltam, de a hentes szólt, az ő nyula bizony vad.

Gondoltam, majd megküzdök vele.

Sok harcolnivaló a vadnyúlon nem akadt. Feléből paprikás lett, a másik fele pedig egy gyors vörösboros vadnyúllá alakult.

Megsóztam, megborsoztam a nyuszikát, fűszereztem sok-sok kakukkfűvel, aztán tettem hozzá egy kis oreganót, majd zsíron kicsit sütöttem és vörösboron megpároltam egy serpenyőben.

Fél óra alatt Tapsi Hapsiból Tepsi Hapsi lett.

A vörösboros vadnyúl nem azért gyors, mert sebesen fut és nem is készül el hamar. A vörösboros vadnyúl azonban pillanatok alatt elfogy. Még fotót se tudtam készíteni róla...

3 megjegyzés:

P írta...

Nyulacka. :) roppanósz :)

ORsi írta...

teccik a magyarázat, hogy mi benne a gyors;)

p.s. a szóellenörzésbe azt kell beírnom, hogy BILIZES, vicces, nem?

ribizlifozelek írta...

P :)

ORsi, LOL