2010. december 29., szerda

Bevásárlás vihar elött


Train shoppee
Originally uploaded by ribizlifozelek

Reggel elmentünk megetetni a cicákat, Yoda révén így biztosítottuk nekik az egészséges napi testmozgást is.

Utána körbejártuk a házat. A sarki vasútmodellbolt előtt kisebb tömeget láttunk.

A vasútmodellboltban mindent lehet kapni, ami vasútmodellezéshez kell. A bolt óriási és csak néha van nyitva. Többször csodálkoztunk, hogy ekkora boltot el tud tartani egy ilyen viszonylag kis városban ez a hobbi, de sosem szabad alábecsülni az ilyen szenvedélyeket.

A vasútmodellezők kábítószerfüggőként tömörültek a bolt előtt, hogy megkapják ünnepi adagjukat. Várták az árut és a boltost, hogy kinyisson.

- Sietek, mert nagy vihar jön. Veszek pár cuccot, azzal eltöltöm a hétvégét - mondta egy őszhajú, hatvanas úriember.

- Én a sivatagból jöttem, hogy még a vihar előtt hazaérjek - jelentette ki egy másik idősebb fickó.

- A karacsonyi pénzt szeretném elkölteni - mondta egy negyvenes csupa fuksz alak.

Tisztelettel vegigneztem rajtuk. Yoda csak lepisilte az őszhajú terepjárójának a kerekét, aztán elindult vissza a cicákhoz.

Ranger

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Ó, én ezt teljesen megértem! Dávid fiamnak évekig nagy elfoglaltsága volt a vasutmodellezés. Persze csak ahogy egy kisgyerek müvelheti. Itt rendkivül drágák a tartozékok, igy papirból, gyurmából gyártott magának mindenfélét a vasuti sinek köré. Aztán elvesztette valahogy a varázsát, átvette a helyét a számitógép, aminek nem örültem annyira. De! Nemrég mondta, hogy hiányzik neki, előszedte a dobozokat, gondolkodik, hogy ujra elkezdi, de most komolyabban.

Nagyon élvezne egy sétát abban a boltban!