2010. december 1., szerda

A posta rejtelmei


PO boxes
Originally uploaded by ribizlifozelek

Két csomagot is hozott nekem a holló Magyarországról.

Az egyik csomagolását megette egy valami moly és csak foszlányok maradtak belőle. A másikon egy óriás heverészhetett, miután kirángatta egy cága szájából valahol az Atlanti-óceán közepén. A cápafogak jókora lyukakat hasítottak a dobozba. A doboz azonban tele van, nem sok minden hiányozhat belőle, ha hiányzik valami belőle egyáltalán.

Az egyik csomagot november 23-án adták fel.

A másikat november 11-én.

Mindekettőn ugyanaz a postai besorolás szerepelt.

Mindkettőt Budapesten adták fel.

Az egyik hét nap alatt szelte át az óceánt. (Egy mollyal teli tarisznyában.)
A másik három hét alatt. (Egy cápa szájában.)

Lehet, bevárták egymást valahol és együtt jöttek. Társaságban sokkal jobb utazni.

De a lényeg, hogy itt vannak!

4 megjegyzés:

Unknown írta...

De legalább odaértek!

A hat év alatt két küldemény eltünt valahol, egyet én adtam fel, egyet Magyarországról küldtek. Pedig még az óceánt sem kellett átszelni és közvetlen járat van a két ország között. Majd egyszer csak megkapjuk és talán jót nevetünk rajta!

Meg volt minden a csomagban?

Ziebi írta...

Ez van amikor az molyok kihívják a cápákat... :)

Christine írta...

Ez jóóóóó. :-))) Egyszer mi is kaptunk olyat ami úgy nézett ki mintha egy lépegető exkavátor ment volna rajta keresztül. :-))

ribizlifozelek írta...

Csilla, csak a munka-csomagot bontottam ki. (Mar ha az utolso rostocskak elvagasat kibontasnak lehet hivni.) Abban minden benne volt.

A masik csomagot karacsonykor bontjuk.

Christine, Ziebi :)

A lenyeg, hogy megjojjon.