2010. december 18., szombat

Megint posta


Boxes
Originally uploaded by ribizlifozelek

A blog nem fog postás-bloggá alakulni, de a posta foglalkozik velünk, mi pedig írunk a postáról.

Fekete péntek után egy üveg víz vétele révén kaptam egy harmincdolláros ajándékkártyát.

Ha már volt "talált" pénzem, elhatároztam, elköltöm. Úgyis akartam egy kesztyűt, meg egy nadrágot. A cég honlapján kiválasztottam egy kesztyűt és egy nadrágot. Megvettem őket, használtam a kártyát, majd kifizettem a különbözetet.

Aztán vártam.
Se kesztyű, se nadrág.
A UPS honlapja szerint a doboz meg se moccant.

Írtunk a cégnek:
- Hol a nadrágom?

Egyből válaszoltak: valószínűleg a UPS elvesztette a nadrágomat és a kesztyűmet.
Elnézést kérnek. Bocsánatot kérnek. Megalázkodnak. Ők a hibásak. Hamut hintenek fejükre. Megszaggatják köntösüket. Kitépik a hajukat. Összevagdossák arcukat. Porba omolanak.

Visszautalták a pénzt, elküldték még egyszer UPS-sel a kártyát és adtak egy 15%-os kupont.
Pedig egyáltalán nem az ő hibájuk, hogy a csomagküldő szolgálat elhagyta a dobozomat.

Megvettem szépen ugyanazt, alkalmaztam a kupont, az új utalványt és megkaptam az emilt, hamarosan itt lesz a nadrágom és a kesztyűm.

Persze lehet, addig lefagy a kezem, vagy kitavaszodik.

Nincsenek megjegyzések: