2012. március 21., szerda

Don Quijote a sarokban

Wheelchair

Helyszín: csili-vili rendelő.
Épület: légkondicionált, pollenszűrt, számzáras, biztonsági ajtós, komputerizált, intelligens.
Berendezés: minden, amit pénz meg tud fizetni.

Legmodernebb műszerek. Legmodernebb monitorok. Legmodernebb bútorok.

Zúg a légkondi.

A sarokban, hordozható, pici hősugárzó harcol a légkondicionálóval.

Reménytelen szélmalomharcot vív, amint pár fokot becsempész a helyiségbe, a központi légkondicionáló ráerősít.

De a kis egység próbálkozik. A hőérzeten legalább segít.

4 megjegyzés:

Boston2 írta...

A múltkor azon gondolkodtam, ha párbajt rendeznék a párásító és a levegőszárító közt, vajon melyik győzne?
(Tudom, az NSTAR a villanyszámlával).

Ázsiában szoktam rá az inverz öltözködésre.
Kocsiba ülve, épületbe menve pulóver, dzseki, kilépve minimálruházat. A legtöbb helyen eszelősen hidegre klimatizálnak.

Névtelen írta...

Jé.most már látom,hogy tévedtem.Az első olvasatra meg voltam győződve,hogy "Ribizlifőzelék" költői hangulatban szimbolikus analízist,metaforikusan értelmezhető verset írt"A MI Mai Világunk"háttér cimmel és tessék ,ez tényleg valami vacak műszerekről szól??!!!
Be kár!!!!!!!!És Nahát,enyje benyje

Unknown írta...

Először azt gondoltam, hogy viccelsz, de Boston2 kommentje után rájöttem, hogy megesett a leirt eset. És senki nem gondolkodik el esetleg? :)

ribizlifozelek írta...

Valószínűleg egy szabályozó utólagos beépítése sokba kerülne. Nem beszélve az adminisztrációról. Az áram meg jön a falból...