2012. március 25., vasárnap

Éjszakai zajok

Cold Night

- Kopognak!

- Nem kopoghatnak, mert éjszaka van - adtam tanubizonyságát annak, hogy fejlett következtetési képességeim éjjel is működnek.

- Akkor mi ez a zaj?

Lassan magamhoz tértem.

- A szomszéd kutya ugat - ismertük fel Dakota jellegzetes ugatását. Dakota egyenletesen ugatott. Ugatása betöltötte a csendes kertvárost.

Ránéztem Yodára. Összegömbölyödve aludt. Látszott, Dakota üzenete nem rá tartozik.

- Baj van? - kérdeztem a Mestert.

- Igen. Nem hagysz aludni - felelte és aludt tovább.

- Megnéznéd, mi történik?

Nem akartam megnézni, mi történik. Hajnali fél négykor szerintem nem türténhet semmi. Akar a fene kibámulni a sötétbe.

Megyek, megnézem - feleltem.

Megnéztem.
A gazdi, R jött meg és kutyái boldogan tudatták az örömhírt a világgal. Most már mi is tudtuk.

Nincsenek megjegyzések: