2012. március 6., kedd

Intermezzo - Kanabi reggeli I

Lodge

Este azt mondta a recepciós a szállodában, hogy van “teljes reggeli”, azaz nem híg kávé higitott tejjel és cukormüzlivel, hanem rendes étellel.

Frissen sétáltatva beléptem a recepcióra, ahol egy csoffadt kávétermoszt láttam.

- Izé, ez a reggeli?

- Nem, a másik épületben van, elnézést, nem szóltunk.

Átsétáltam a szomszéd épületbe.
Az üvegfalon át egy terített asztalt láttam. Mit asztalt, terülj-terülj asztalkámat. Bacon pirult, tojások ontották a koleszterint, kenyerek nevettek, sajtok vigyorogtak, felvágottak integettek.

Én meg nem tudtam bemenni.
Nem tudtam.
Nem tudtam.
Zárva volt az ajtó. Néztem befele és csorgott a nyálam.

Egyszercsak megjelent egy takarítónő kinézetű takarítónő.

Kopogtam.
Kinyitotta az ajtót és nevetve köszöntött:

- Hát ezért nem jött ma senki se reggelizni!

3 megjegyzés:

GlobalGrover írta...

ez jo :-))))) legalabb leetted az aszttal?

Ziebi írta...

:D
Regalább tudtál válogatni :D

Jó Sir Robin a bátor írta...

ügyes :)