2012. március 16., péntek

Krumplis kale

Kale, chicken and potatoes

- Nagyon jó ez a szövetkezet! - mondta E, aki a szomszédunk, pilóta és pisztolya van.

- Csak túl nagy a doboz, egész héten repülök és nem tudom mind megenni a zöldséget.

Ragadozó èn em nem tudott együttérezni vele.

- Nem kell egy kis kale?

- Kell.

Kale, chicken and potatoes


Krumplis kale

- sok kel (fél kiló, bár kelből nekem minden sok)
- fehérbor 1 deci
- fokhagyma 2 gerezd
- 6 szem megfôzött
- 1 konzerv paradicsom
- 1 csirkemell
- liszt
- só, bors, olaj
- citrom


Valami nagyon hasonlót már többször csináltam spenótból. De most kale kellett bele.

1. A vékonyra vágott csirkemellekei lisztbe forgattam és kevés olajban hirtelen kisütöttem.
2. Fokhagymàval fehèrboron megpároltam a kalet.

3. Belekevertem a paradicsomot és a kész krumplit. Tíz percet hagytam èrni.

4. Beletettem a húst. Tíz percet összefôztem.

5. Citrommal tàlaltam.

6. Yoda utálta - nem szereti a citromot.

Kale, tomato, potatoes and chicken

2 megjegyzés:

murok marci írta...

nekem is kéne. ugyan kevésbße fotogén, de citrommal jó lehet;)

ribizlifozelek írta...

Igazad van!