2008. augusztus 6., szerda

A Csokiház


Capuccino with strawberry jam and white chocolate
Originally uploaded by ribizlifozelek

Egy nagyon kellemes helyet mutattak ma nekem.
Két barátnő nyitotta pár éve egy hajó összekeresett pénzéből: pici, eldugott átjróház udvarán, a sarokban lapul a csokoládézó.

Van egy két-három asztalból álló terasza és egy icipici belső tere még pár asztalkával és székkel. A helyiség tele van finomabbnál finomabb kávékkal, csokikkal és ezeknek bizarrnál bizarrabb keverékével.

Én kapucsinót ittam eperlekvárral és fehércsokival.

Elsőzör nem tudtam, rosszul legyek vagy tapsoljak. Aztán tapsoltam. Olyan kedvesek voltak ott és olyan finom volt...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Elárulod, hol is van ez ?

ribizlifozelek írta...

A Deák és az Astoria között a Duna felöli oldalon, az egyik átjáróházban.