2008. augusztus 29., péntek

Kékfény


Salem
Originally uploaded by ribizlifozelek

Békésen autózgattam a budapesti forgalomban, amikor valami elkezdett sziénázni és villogni. Láttam a tükörben valami kéket. Lehúzódtam, s elrobogott mellettem egy mokány kis autó. BKV helyszínelés olvastam rajta.

Aztán láttam rejtélyes Járőrszolgálat feliratú autót, villogóval. Lehúzódtam már kék lámpával tépő vízművekes és gázművekes autó elől is.

Semmi bajom velük, mind-mind fontos dolog. Főleg a gáz. Ennek ellenére én valami olyasmit tanultam KRESZ-ből, hogy kék lámpája lehet a rendőrnek-tűzoltónak-mentőnek. A többinek sárga. Lehet tévedek, de az inflálódó közlekedési morálra gondolva inkább úgy sejtem, minnél többen igyekeznek kéklámpával sietni valóban fontos dolgukra. Persze, inkább a gázművek siessen, mint egy hibbant, büntethetetlen politikus, aki még kéklámpát se tesz ki.

De akkor is...

És mi a fene az a Járőrszolgálat?????

Nincsenek megjegyzések: