2008. augusztus 4., hétfő

Séta a Lánchidon


Chain bridge
Originally uploaded by ribizlifozelek

Egy szombaton átsétáltam a Lánchidon.
Jó dolog a Lánchidon átsétálni, főleg, amikor nincsenek rajta autók.

Nagyon tetszett, hogy a gyalogosoké volt a híd. Sehol egy dízelgőz-pamacs, sehol egy dudaszó. Csend volt és a szellő még a kánikulát is elviselhetővé tette.

Eleinte félktem a boltoktól, de aztán megállapítottam, túlléptek a hagyományos "turistaszeméten". Egyetlen autentikus matrijóskát sem láttam. Vámpírok szívének általverésére alkalmas méteres erdélyi faceruzák se voltak. Köcsögdudások köcsögdudáztak, citerások citeráztak, vidám emberek korzóztak fel-alá.

Drága volt. Ez igaz, 1000 Ft egy kürtőskalácsért szerintem kicsit húzós, de hát régen is kellett hídvámot fizetni. Nekem megérte, hogy ezért a pénzért egy új Lánchidat ismerhetek meg - főleg úgy, hogy nem vettem kürtőskalácsot.

Nincsenek megjegyzések: