2008. augusztus 14., csütörtök

Változó valóság 2


Tara
Originally uploaded by ribizlifozelek

Valamikor az Útinform az Orákulom volt a számomra. A Népszabiban kis Budapest térképen számok és magyarázatok jelezték, épp mikor mi van lezárva. Imádtam és rendszeresn olvasgattam. Aztán ez is a racionalizálás áldozata lett.

Én meg telefonálhattam a Fővinformnak, hogy miként lehet bejutni a Hajógyári szigetre. Megmondták, sehogy. Nem hittem nekik és a vendéglő utasításait követtem.

Arra számítottam, valami suskus lesz a dologban, elvégre Magyarországon vagyunk. Azaz egy behajtani tilos vagy célforgalom táblán kell átsuhanni.

De nem. Simán rá lehetett kanyarodni a rakpartra, csak egy teljesen legitim zsákutca tábla volt kihelyezve. A Szigetre meg a volt hajógyár hídján lehetett behajtani, innen meg a Sziget rendezői irányítottak minket a vendégéő fele.

Szóval, a hivatalos közlés nem egy elferdített valóság volt, ahogy egy posttal korábban hittem. Egyszerűen rossz információ volt.

És még csodálkoznak, hogy Magyarországon mindenki összeesküvés-elméletekben hisz, enciklopédiának tekinti Dan Brownt.

Lehet, határainkat most is három tengerre mossa, mint korábban sosem?

Nincsenek megjegyzések: