2008. augusztus 21., csütörtök

Változó valóság 4


Sorry
Originally uploaded by ribizlifozelek

Nem akartam ebben a témában több posztot írni, három elég volt. Aztán ma jöttem be Budapestre Vc felől a 2-esen és a kiszélesített Váci útra kanyarodtam, amit ugyebár a minap adtak át. A Híradóban láttam is, hogy prominens emberek szalagokat vagdostak és okosakat mondtak.

Jelentem, lehet, az út elkészült, de egyszercsak a három sávból egy lett és nem úgy, ahogy a tábla jelezte. Tudom, egy illetékes biztos azt mondaná, ez még a Megyeri-Colbert híd felhajtójához tartozik, nem a külső Váci úthoz. Meg, hogy ezért a karakószörcsöki önkormányzat hibás, mert nem engedélyeztette az üregi nyulak fészkeit a mamutfenyőkön.

De akkor is: megint megerősödött abbéli meggyőződésem, hogy a felfedezések kora óta semmi sem változott. Akkor nem létező nagylábú emberekkel és viziszörnyekkel rajzolták tele a térképet, ma meg nm létező utakkal.

Nincsenek megjegyzések: