2008. szeptember 5., péntek

Irtom az antivirust


Angry look
Originally uploaded by ribizlifozelek

A mini laptopon, a Fujitsun meg kellett újitani az antivirus programot. Meg is lett véve az új MacAfee termék.

Elvileg ennek telepitése nagyon egyszerű. Be kell logolni a MacAfee-hoz, majd letölteni a megvásárolt programot. Ez nagyon szép volt.

Belogoltam és letöltöttem a megvásárolt programot. A megvásárolt program biztos, ami biztos alapon még kért egy jelszót, aztán lelkesesen szólt, a települő program nem kompatibilis a Security Centerrel.

A Security Center az előző MacAfee program volt.

Az engem erről informáló felugró ablakban volt egy link, mit kell csinálni ilyenkor. (Venni egy új gépet, tudom.) Megnyitottam a linket. Egy oldalhoz vezetett, ahol felsorolták, hogy kell leszedni az inkompatibilis programokat. Volt ott pár MacAfee termék is, természetesen a miénk nem.

A fórumokat kezdtem bújni. Valamiért lelkes emberek iszonyatosan sokat dolgoznak önként, hogy azok a programok, amiket mások pénzért árulnak, működjenek is.

A fórumok elvezettek egy MacAfee oldalra, ahonnan MacAfee terméket leinstalláló programot lehetett letölteni. Letöltöttem. Leszedte. Újraindult a gép.

Csoda történt. A gép iszonyatosan gyorsan működött. Csak úgy suhant. Ilyen gyors megvásárlása óta nem volt.

Aztán települt a program.

Működött.

A gép pedig megint csigalassúsággal vonszolja magát.

2 megjegyzés:

aGinger írta...

haha...nálunk MacAfee a céges, illetve cég által ajánlott vírusirtó program (evégett ingyenesen biztosítja, ha az ember igényli). Konkrétan mindennel inkompatibilis, de lehet az én itthoni gépem túl öreg hozzá...3 nap után kiirtottam, nekem ugyan jó az avast! :)

ribizlifozelek írta...

Amint lejar az elofizetes, mi is megszabadulunk tole. Elassuk a kert vegeben, vagy a mokusok ele vetjuk.