2008. szeptember 8., hétfő

Orvosnál


Hospital
Originally uploaded by ribizlifozelek

Köhögök.
Hörgök.
Amikor tüsszögök, taknyom összefolyik a nyálammal, a szemem meg kigúvad.
Néha hörrenek egyet. Ilyenkor a TBC-s láncdohányos hajléktalanok szánakozva csóválják felyüket.

Elmentem az orvoshoz.

Kértem időpontot.

Pontos voltam.

Tizenegy ember volt még ott. Még egynek volt időpontja. A többiek, főleg idősebbek lelkesen trécseltek és várták, hogy efogyjon a tömeg. Ez úgy megy, hogy 4-től azt hiszem 7-ig az időpontosok vannak. Utánuk jönnek 8-ig a többiek. 5.30-ra értem oda. Kilenc ember ott fog még másfél órát ülni, ahelyett, hogy telefonálna és várna pár percet.

Hasznos volt az álldogálás. Megtudtam a néniktől, hogy egy általános iskolai osztálytársam elvált. Egy másiknak az anyja nem jár ki. Böbe néni meg elhunyt. Ezek után mindent megtudtam Böbe néniről is.

Meg a vizhajtójukról.

Tudom, ez egy szabad ország, mindeki ott vár, ahol akar. Oda jár trécselni, ahova akar. Nem nekem kell várni, ők gyilkolnak engem vasvillaszemekkel, mert behivnak és ők próbálnak besurranni, amint nyilik az ajtó. Azért mégis...

... esetleg egymásnál? Templomban? Klubban? Nem jobb ott üldögélni?

5 megjegyzés:

Ziebi írta...

jobbulást :)
egy kis fokhagyma csodákra képes :)

ribizlifozelek írta...

Kipróbálom, még mindig hörgök.

aGinger írta...

Jobbulást, én a Becherovkát javaslom, csodákra képes, és megelőzésre is alkalmas :D
Apropó, hétfőn voltam háziorvosnál, gyógyszert felíratni. Szegény mami egyedül üldögélt a padon - háhá, ilyen is van :) - , miután kiderült, hogy egy helyre várunk, már kezdte is, hogy ez a csúnya idő..mondom ja, és rutinosan szedtem elő a könyvem. Szó szerint megsértődött... :D

ribizlifozelek írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
ribizlifozelek írta...

Már meggyógyultam, köszi.

Én a hagymateára esküszöm - olyan rossz, hogy már említésétől is meggyógyulok.