2008. szeptember 25., csütörtök

Szecessziós kávéház


Art Nouveau Coffee House
Originally uploaded by ribizlifozelek

Annyira boldog vagyok, amikor új és jó helyeket találok Budapesten. (Ezeknek a helyeknek egy része csak nekem új, de hát újszülöttnek érzem magam itthon, minden újra rácsodálkozom.)

A város egyik legszebb szecessziós épületét már régóta ismertem.

Budapest

Most azonban megtudtam, nyílt benne egy kávéház. Ezt ki kellett próbálni.

Kipróbáltuk.

Csendes. Békés. Békebeli. És még udvariasak is. Kedvesek.

Meg kellene tőlük kérdezni, nem akarnak-e postát üzemeltetni.

4 megjegyzés:

Emese írta...

Ajánlom: Andrássy út 2., Fotel Kávéház (vagy Kávézó, nem emlékszem). Annyira új, hogy hétfőn nyitott.

Lehet tesztelni :) Hamendex-ben több a ham mint az ex, azt próbáltam, kávé finom volt.

ribizlifozelek írta...

Még van 4 napom itthon, kipróbálom :)

ribizlifozelek írta...

Nem próbáltam ki. :(

Majd jövőre...

Névtelen írta...

Fotel kávézó: Olyan szakácsok dolgoznak ott, akik szeretnek főzni, ez érződik a kaján. Ráadásul hajnali 4-ig lehet meleg ételhez jutni, ilyen nem nagyon van Budapesten (ilyenkor máshol max. gyros vagy mikrózott kaják vannak)