2008. szeptember 30., kedd

Boltban


Face
Originally uploaded by ribizlifozelek

Rettenetesen éhes voltam és mivel hamarosan jóideig nélkülöznöm kell a sportot (mármint szelet) vettem kettőt a metróban az aluljáróban.

Illően köszöntem, de nem fogadták. Igazából nem lepett meg, hogy egyik szőkeség sem köszönt, előbb hagytam egy kalap pénzt a papírboltban (a Felszbon), de az árrésbe se a mosoly, se a viszlát nem fért bele. Pedig köszöntem belépéskor az ott álló hölgynek, a pénztárosnak és távoztamban az unatkozó biztonsági embernek. Annyira unta magát, hogy beszélni is elfelejtett. Ha tudott egyáltalán.

Szóval., szőkeségek trécselnek, két kis sportszelet (classic) pultra, 70x2, 140. (Ennyit még ki tudok számolni.)

A szőkeség vonaldekódolja s portszeletet. 150. Gondoltam, ott hagyom. De jött szőkeség kettő, megnézte a tányállást és mondta, fizessem ki a 140-et Kiözben ő kidobta az eredeti árat tartalmazó cetlit.

Köszöntem, nem felletek, megettem a sportot.

Nincsenek megjegyzések: