2008. szeptember 8., hétfő

NOD32


WW2 military cemetery
Originally uploaded by ribizlifozelek

Az asztali gépre is kellett egy vírusrtó. Nem akartam meghosszabbítani a Nortont. Eleget szenvedtünk még Bostonban a Nortonnal. Nem akartam megint vele harcolni. A MacAfee-val is volt pár afférunk és pár napja is hangosan dühöngtem miatta. Nem akartam. Kasperskyvel is volt már kalandunk. Viszont akkor a NOD32 segített.

Elhatároztam, veszek egy NOD32-t. Ha jó, akkor apránként a többi gépet is átállítjuk rá. Egy próbát megért.

Innentől a cselekmény két szálra bomlik. Az egyik a termék, a NOD32. A másik az értékesítés. Az értékesítésnek több része van. Úgymint értékesítés a civilizált világban és értékesítés Magyarországon. (Nem tudom, hogy a "nem civilizált világ" kategóriájába rajtunk kívül tartozik-e valaki. Nem is érdekel. Én a civilizált világ része akarok lenni és nem vígasztal, hogy XY ország is egy akkora szerencsétlenség mint a mienk.)

Szál 1

A civilizált világban a letöltendő programot egyszerűen bankkártyaadatok megadásával vásárolom meg. Egyszerű, nem kell vele vacakolni. Magyarországon a bankkártyás vásárlás embertelenül drága az eladónak. (Ez jelenik meg a közgazdászoknál úgy, mint kimagasló nyereség a bankszektorban.)

A magas díjak miatt sok eladó átutalást kér. Regisztálódom, hogy terméket akarok venni (név, cím). Küldenek egy emilt, linkkel, ahol aktiválom a terméket, majd pár nap múlva postán (POSTÁN! Lőjék már le azt az átok hollót!) kapok majd egy számlát a bankszámlaszámmal, ahova utalni kell a pénzt.

Szál 2

A termék a linkelés után azonnal települ, majd nyafog, szedjem le a Nortont. Mr. Nortont most sikerült rövid úton leszedni, gép újraindít és már költözött is be a NOD a gépre.

Felhasználói felület átlátható, program működik. Mézeshetek. Egyelőre minden jó és szép. Már csak a holló kell iderepüljön a levéllel, hogy kifizethessem a programot.

Nincsenek megjegyzések: