2010. június 14., hétfő

Kolibri

Hug me!

Kolibrit Santa Fében láttunk először szabadon.
Kicsi volt. Zümmögött, mint egy lódarázs és egy etetőből nektárt szivogatott.

Tetszett.

Állatkertben már láttam kolibrit: de ott nem hallottam a zümmögést. Ráadásul számomra nagy élmény szabadon látni az állatot. Életem első ökörszemét sem felejtem el. (Se a madarat, se a tojást.)

A szabadon repdeső kolibri láttán Minnesotában vérszemet kaptunk és vettünk kolibrietetőt. Egy kolibri sem jött, de maga a tudat jó érzés volt, ha akarna, jöhetne. Pedig Minnesotában is van kolibri. Nem tudom, mi lesz a kolibrikkel, amikor Minnesotában hideg van. Lehet, megfagynak.

Új-Mexikóban viszont sokan vannak: etető nélkül is többször láttuk őket és örültünk nekik.

1 megjegyzés:

Pyry írta...

Én meg San Diegoban láttam először, nagyon bírom őket :)