2012. január 13., péntek

Logikai játék kutyáknak

Dog toy

A csomaghordó ember rezignált arckifejezéssel dobta be a napi csomagot. Yoda őrjöngött, a fickó meg örült, hogy közte és a Mester között két zárt ajtó van. Ennek Yoda is örült, mert így nem bizonyosodott be, hogy ő ezt az őrjöngést nem gondolja egészen komolyan.

- Mit hozott a posta? - kérdeztem a csomaghordóhoz hasonlóan rezignált pofával.

- Logikai játékot - csodákoztam, minek nekem logikai játék. Arra is rájöttem, hogy kell letenni a padlót (azt kell neki mondani, hogy KLIKK).

- Nem neked jön. Yodának.

Aha - mondtam. Biztos túl sokat reszelgettem fadarabokat a hideg udvaron és a fűrészelés ráhúzódott a fülemre. Vagy az agyamra ment a fűrészpor.

- Úgy hallottam, Yodának. Akkor kinek jött?

- Yodának.

- És mi?

- Logikai játék.




Biztos az agyamra húzódott. Esetleg mérgezett volt a szálka, ami beleállt az ujjamba. Most hallucinálok. Ezért is látok madarakat az etetőben.

- Tehát logikai játék Yodának?

- Ne hülyéskedj - mondta Yoda -, miért ne kaphatnék logikai játékot?

Erre nem volt mit mondani. Feltöltöttük a logikai játékot csemegével és répával, aztán néztük, mi történik.
Az történt, hogy Yoda megpróbált leköpni minket répával és megette a csemegét.

7 megjegyzés:

Unknown írta...

Hogy milyen édes ez a kutya!!! És milyen okos, egyből rájött, hogy mi a feladat.

A mieink is kaptak karácsonyra egy-egy gömböt. Az elv hasonló, egy kisajón keresztül jutalomfalatokat lehet beletenni, ha a kutyi guritja, akkor kiesik belőle. Tasso szépen rá is jött, aranyosan guritotta, de Sam a maga egy éves esetlenségével nem tudott mit kezdeni vele, igy megkezdte először az övét, majd Tasziét ellopva a másikat is. Pedig vastag müanyagból volt, ami állitólag nagyon tartós. Sajnos eddig tartott a mi hasonló játékunk.

Szeri írta...

"Az történt, hogy Yoda megpróbált leköpni minket répával és megette a csemegét." Ezen annyira röhögtem, hogy a rázkódásra felébredt a fiam a karomban:))))

GlobalGrover írta...

tenyleg milyen ugyesen kitalalta a modjat. lattam mar ezt a PETCO-ban is de mindig azt hittem hulyeseg es hogy ugysem 'jatszanak' vele... tevedtem!

ribizlifozelek írta...

Csilla, Yoda pici, és ezért muszáj ésszel megoldania a dolgot.

GlobalGrover, először én is szkeptikus voltam, de egyből megoldotta.

Boston2 írta...

Mesteri logika! :)
Vajon macskáknál is működik?
Oszi?

Jó Sir Robin a bátor írta...

Eszméletlen a kutty. :) Nemtom észrevettétek e, de ha felgyorsítjuk a filmet a 8854 szeresére (ami a vákuum dielektromos állandója) akkor a korongok kopogásának a frekvenciája jó közelítéssel 6625Hz amely szám ismerős lehet mint Planck féle állandó. Ez a jeles eb üzen nekünk valamit..

motymoty írta...

Hát ez nagyon vicces. :)

Nekem is kellene egy. Megtöltve.