2012. január 28., szombat

Yoda és V

Yoda

Kopogtam a vendégszoba ajtaján.

- Kávét kérsz?

Valami pici elsuhant a lábam mellett és csak annyit láttam, hogy egy vidám zászlós farkinca integet, amint eltűnik a vendégágyban V takarója alatt.

- Szia Yoda! - hallottam az örvendező és álmos hangot - Gyere, aludjunk még!

- Mondom, kávét kérsz? Lassan indulni kell, hosszú nap lesz.

- Yoda, ugye jössz majd velünk? Megyünk Las Vegasba! - V eltünt a takaró alatt és a paplan alól fojtott beszélgetés szűrődött ki.

V és Yoda egymásra találtak. Szerelem volt ez első látásra: V mindent megenged a Mesternek, amit mi nem és kezéből gyakran apró finomságok varázsolódnak bele Yoda szájába. Ráadásul V nem turkál Yoda szájában fogmosási céllal.

- Ugye jössz Vegasba? Megnézzük az Eiffel tornyot - susogta V a paplan alatt.

- Mondom kávé...

- Yoda jön?

Legyintettem és mentem kávét főzni.

3 megjegyzés:

Jó Sir Robin a bátor írta...

A mester bevetett egy jedi elmetrükköt.. Így megy ez.

Unknown írta...

:) Igen, nekem is valami hasonló jutott eszembe, mert hogy is tehetne mindenkit zsebre pár pillanat alatt? :)))

ribizlifozelek írta...

Egy pillantással...