2012. január 18., szerda

Zacskó - Antilop-sziget

Great Salt Lake

- Az erősen szőrös köpet kistermetű rágcsáló elfogyasztására utal - a bal lábamról áthelyeztem testsúlyomat és igyekeztem olyan képet várni, mint akit érdekelnek a szőrös köpetek.

Álltunk az üres Antilop-sziget közepén, Yoda négy lábán, én kettőn és tanácstalanul lóbáltam a teli zacskót.

Az információsiroda előtt tébláboltunk és egy olyan edényt kerestünk, ahova kidobhattam volna a tömött zacsit.

Sehol egy szemetes.
Sehol egy lélek.

- Segíthetek? - egy ranger észrevett minket és mielőtt belehalt volna az unalomba, megnézte, mit csinálunk.

- Van itt egy szemetes? - lóbáltam meg a zacskó szart.

- Adja csak ide - elvette a zacsi, majd kitört belőle a Robinzon és jött a köpetelőadás.

Ennek ellenére úgy éreztem, jó üzletet csináltam.

Buffalo Point

Nincsenek megjegyzések: