2012. január 24., kedd

Nézőpont

Park Avenue

A bal ablaktörlő szorgalmasan kergette a jobbat az szélvédőn. Esett. Üvöltött a szél. Yoda nem fogta fel, miért szállunk ki az autóból. Én nem értettem, miért nem viszi el a szél az autót.

Arches National Park

V kérdezett valamit, de csak a szelet hallottam.

- TESSÉK? - kérdeztem vissza.

- KÁR, HOGY ESIK!

Arches National Park

- Rossz szempontból nézed - üvöltöttem a szélbe - Most esik le az éves csapadékmennyisőg tizede. Hány turista lát ilyet?

V béketűrő ember (többé-kevésbé), de tudtam, mire gondol.

Giving a finger

4 megjegyzés:

Unknown írta...

:) :) :)

GlobalGrover írta...

gyonyoru lehet napsutesben .... az utolso kep magaert beszel :-)

Jó Sir Robin a bátor írta...

:) A természet üzenete.
ha van veletek iphone kapcsold be a hdr módot és támaszd neki valaminek úgy fotózz párat. Csodát művel az éggel. (ha van elég fény kézből is ok)

ribizlifozelek írta...

:)

Sir Robin, a szél elvitte volna :)