2008. október 1., szerda

Békés zug - Brüsszelben


Greench
Originally uploaded by ribizlifozelek

Elkepesztoen jo kvhazak vannak Belgiuman.


Engem a Greenwichbe vittek. Olyan volt, mint a klasszikus kavezok otthon. Visszafogottan elegans szadelos (19) epulet. Az asztaloknal mindenfele nacio beszelgetett es sakkozott. Meg dohanyzott. Volt nemdohanyzo resz is, de errol a fust nem tudott - nem vette tudomasul a tiltast es atszivargott a terem egyik felebol a masikba.

Mivel az ehhalal szelen alltam -illetve mar ultem- (a Brusszel Airlines kenyelmes, jo aru legitarsasag es meg pontos is, cserebe viszont nem adnak enni), kertem egy szendvicset.


Ket fel bagetet hoztak sajttal, sonkaval megtomve.

Korulotte csips. Benne felfedeztem meg paradicsomot is.
Guszta volt es sok.

4 Euuroert nem is volt draga.
Vagy Budapest draga, nem tudom...


Csak a wct tudnam elfeledni...

3 megjegyzés:

Ziebi írta...

Íj arról a WC-ről, segít feldolgozni az élményt. Ja, és kíváncsi vagyok :)

Hettie írta...

Budapest draga. nem is kicsit. :(

ribizlifozelek írta...

Pyry, azt hiszem, sokkoltalak...

Hettie, az. Nagyon drága. És nemcsak a szivünknek...