2008. november 22., szombat

Egy kezdő Macintosh-használó megjegyzései


Yoda prepared to use her new Macbook Pro
Originally uploaded by ribizlifozelek

Az Almákat pár éve ismertem meg. Használni pedig két hónapja használok Macintosht. Nem mondhatom magam gyakorlott felhasználónak. Egyszerűen használom a gépet és ha valamit nem tudok és van kitől segítséget kérni, sikoltozom.

Egy egyéves gépet használok. A képen látható Macbook Pro nem az enyém, csak néha simogatom meg lopva, olyan szép. Az én Macbookom fehér, aranyos és volt már szervízben is.

Megszerettem. Még nem ismerem, de megszerettem. A gép tökéletesen megy. Nem is érezni, hogy működik. Nem lassul, nem fagy, csak megy. Ha lecsukom a tetejét és két nap múlva kinyitom, egyből megy tovább. Bekapcsoláskor a rendszer pillanatok alatt áll fel. Működik.

Szeretem.

Nincsenek megjegyzések: