2008. november 3., hétfő

Válság


Little Shop of Horrors
Originally uploaded by ribizlifozelek

Nyilvánvaló, válság van. Köztudott, az emberek kevesebbet költenek. Az élelmiszerek ára drágul.

Ez a múltkor én szenvedtem el, döbbenten láttam, hogy az ebédhez vett egy darab giznyó padlizsán 4 dollár volt. Megrémültem. Vége a világnak. Összeomlik a hitelpiac. Itt a rizshiány. Palin elnök lesz.

Aztán megnéztem, milyen padlizsánt is vettem. Japán padlizsán volt. Ezért volt giznyó. És drága.

Voltunk vásárolni télire. Ruhát. A boltokban hosszú sorok kígyóztak a pénztárnál. Mindenki vásárolt. Lehet, ez is egy válságtünet: mert válság van, kirugtak egy pénztárost.

2 megjegyzés:

Ziebi írta...

Nem beszélve arról hogy a kedvenc narancslevemet is elkapkodták, alig pár db figyelt a polcon. :)

ribizlifozelek írta...

Tényleg válság van... Már a napsütés is hiánycikk.