2008. november 7., péntek

A vegetáriánus tagine átváltozása


Vegetarian Tagine
Originally uploaded by ribizlifozelek

Szeretek új dolgokat kipróbálni. Miközben recepteket kerestem a tagine-hoz, többször belebotlottam egy vegetáriánus ételbe. Elhatároztam, megcsinálom hétvégére.

A recept elvileg két személyre szólt, szerintem minimum két kérődzőre vagy egy Gargantuára gondoltak a szerzők. (Tudom, nem a tagine kicsi, hanem a pofám nagy.)

Hagymát és fokhagymát pároltam együtt a tagineban, megszórtam turmerikkel, köménnyel, borssal, paprikával. Mindegyik fűszerből két kanálkával tettem az ételbe és hagytam három percig összefőni.

Beleborítottam egy parikonzervet, burgonyát, zöldbabot, felkarikázott cukkinit és padlizsánt.

Két órát hagytam rotyogni a tüzön.

Elképesztően finom volt.

Aztán rájöttünk, hogy még finomabbá is tehető. Beletettünk egz apróra vágott, kisütött csirkemellet és még így főztük egy kicsit.

(Legközelebb a kész csirkét a paradicsommal együtt tesszük bele, vagy a taginbeban, a hagymán pirítjuk.)

2 megjegyzés:

Ziebi írta...

Nagyon jól hangzik :)

ribizlifozelek írta...

Finom is volt!