2008. november 20., csütörtök

No smoking


No smoking
Originally uploaded by ribizlifozelek

Este szokás szerint Yoda elvitt bennünket sétálni és megnéztük együtt, történt-e valami a környéken. Meg hát, kell az az esti kis egészségügyi séta. (Yodának megint célzási problémái voltak és nem találta el a Földet, azaz a Földet is eltalálta, de ebbe most inkább ne menjünk bele.)

Ahogy közeledtünk a sarki mormon temlomhoz, ahol valami irgalmatlanul büdöset éreztünk.

Korábban bevallom, nem hittem el, hogy pár hónap nem, vagy csak alig dohányzó környezetben eltöltött idő után a dohányfüst sokkal zavaróbbnak és büdösebbnek tűnik. Aztán apránként rájöttem, igaz.

A három ember jó tíz méterre volt tőlünk és lelkesen pöfékelt. Irgalmatlanul büdös volt. Gyorsan el is szaladtunk, mielőtt ez a szab beissza magát a ruhánkba. Nem gondoltam volna, de odáig jutottam, ha a ház előtt dohányzik valaki, érzem itt benn. Szerencsére ez ritkán fordul elő.

Persze, sok itt is a dohányos, de szerencsére ők egy - többszörösen is kihalásra ítélt - kisebbség. Az is igaz, Görögországban pár éve egész nyomós érveket hozott fel egy plakát a dohányzás mellett.

Smoke!

Ennek ellenére szerintem nem éri meg.

3 megjegyzés:

Ziebi írta...

Dohányozni a mormon templom környékén? Az elvetemültek... :)

ribizlifozelek írta...

Majd lecsap a mennyko :)

Ziebi írta...

hihi, azt biztos vezető hír lenne :DDD