2008. június 27., péntek

Krémes és bugyborékos viz


Budapest
Originally uploaded by ribizlifozelek

Nyaranta sokat vagyok a Várban. Ilyenkor szeretek beülni a Ruswurmba, picit beszélgetni, enni valamit, ami finom és édes.
Pár éve rászoktam a krémesre, mert Budapesten szerintem az egyik legfinomabb krémest a Ruswurmban adják. Kérek egy bugyborékos ásványvizet és egy Ruswurm krémest. Azt hiszem, 1999 óta.
Tavaly csak kétszer-háromszor tudtam súlyomat krémessel gyarapitani. Most, amint lehetett, első utam ide vezetett. Tömeg volt benn, kinn, de azért valahogy beszoritottam magam az egyik asztalkához. Egy mosolygós lány jött oda hozzám.
- Mit hozhatok? - vettem egy nagy levegőt és mondtam volna. Ekkor azonban belémfojtotta a szót:
- Ruswurm krémes szénsavas ásványvizzel?
Úgy éreztemm, hazaértem.
Vagy azért ismert fel, mert nagyon ronda vagyok.

2 megjegyzés:

Ziebi írta...

hmm..mégsincs tejesen elveszve a magyar vendéglátás:)

ribizlifozelek írta...

Vannak nagyon jo kis helyek :)
Meg nagyon rosszak...