2009. november 13., péntek

Délelőtti kudarcélmény


Yoda and the Macs
Originally uploaded by ribizlifozelek

Délelőtt szóltak a szüleim, hogy megpróbálták összedugni a laptoppal a kamerát és nem műkődött. Megpróbálom-e installálni Salt Lake Cityből a budapesti camerát?

Megpróbáltam.

Nem tudtam, mire vállalkozom.

A laptopról tudni kell, hogy egy öt- vagy hat éves modell, Windows XP fut rajta. Fujitsu és kevesebb, mint egy kiló. A maga korában tökéletes és könnyű gép volt. Idővel kicsit lelassult, aztán valahog lecibáltam róla a Mcafee antivirust és NOD32-t telepítettem rá, megint megy.
A kamera szintén pár éve valami. Telepítő CD-je elveszett valahol.


Első kören az egyszerűbb dolgokkal próbálkoztam: telepítsen a Windows. Nem telepített.

Megkerestem a drivert. Csak pár obskurus oldalon fordult elő. Némelyiken a felugró reklámok olyasmiket mutattak, ami csak két emberre tartozik, esetleg egy emberre és egy állatra. A progamozók meg külön élvezetet találhattak abban, hogy a programot STD-nek nevezzél el (szexuális úton terjedő betegség).

Végül meglett a driver. Ezt istallálni kellett - a kitömörítés után. Ez is sikerült, viszont ekkor közeledett az ebédidő, feltettem az olajat melegedni, majd megpróbáltuk a Windowssal feltetetni a kamerát, de nem volt rá hajlandó.

Kiöntöttem kromfekete olajat és megállapítottam, több telepítővarázsló és vezérlőpult opció után se jutttunk sehova kipróbáltunk eredmény nélkül. Mire elégett az olaj, tudtam, a megoldás máshol van.

A sokadik újraindításnál aztán hirtelen műjköni kezdett.

Boldog voltam. Délutn 3 óra múl.t.

4 megjegyzés:

Parmezán írta...

Gratulálok, fantasztikus hogy a drivert megtaláltad, de az még jobb, hogy sikerült is telepíteni. Ez igen.

Parmezán írta...

Mégegyszer elolvasva: hol itt a kudarc? Abszolút sikertörténet!

Emese írta...

Délelőtt még kudarc volt, csak délutánra lett siker :)

ribizlifozelek írta...

Majd leirom a kovetkezo napok esemenyeit es akkor kiderul, miert kudarcelmeny...