2009. november 30., hétfő

Yoda és a bogyó


Can I have something to eat?
Originally uploaded by ribizlifozelek

Yoda bogyót eszik.
Megszokta, megszerette a bogyót. Mindig ugyanazt a márkát kapja.

Ez a fajta bogyó viszont nem kapható otthon. Amikor hazamentünk nyárra, nem vihetettünk két és félhavi bogyót a bőrönben, így otthon elkezdtük kerverni a hagyományos bogyót és a hazait.

A Mestert azonban nem lehetett átverni.

- Mi ez?

- Bogyó. Nagyon finom.

- Nem az.

- De. Megkóstoltam.

- Én ránéztem. Nem jó.

- Egyél egyet a gazdi kedvéért!

A Mester erre a fenekébe dugta az orrát és elkezdett látványosan éhezni.
Az érzelmes családtagok parizerrel vigasztalták Yodát. Mi meg vettünk másféle bogyót. Ez a bogyó annyiba került, mintha libamájjal kevert sáfrányból lett volna. Direkt kényes ízlésű kutyáknak készült.

- Ez mi?

- Bogyó. Ínyenc kutyáknak készült.

- Nem olyan, mint szokott. Szar.

- Dehogy is, finom, én megkóstoltam.

- Én nem. És nem is fogom. Szar.

- Yoda, egyél egy kicsit a gazdi kedvéért.

- Csavard a bogyókat egyenként parizerbe.

Vége lett a nyárnak, visszajöttünk és valahogy elhoztunk egy zacskót az ínyenc kutyáknak készített bogyóból.
Egy nap szerettem volna falatkát adni a Mesternek, de csak ez a bogyó akadt a kezem ügyébe. Öklömbe zártam egy szemet és két öklömet a Mester elé tartottam, válasszon. Egyből megtalálta a bogyót és nagy élvezettel elrágcsálta.
Azóta szereti ezt a bogyót. Egyenként.

4 megjegyzés:

Parmezan írta...

Parizebe csomagolva, ugye?

Phoebe írta...

Mintha a keteves gyerekmrol olvastam volna:D

Ziebi írta...

Yodának van ízlése. Nem szik vacakot :D

ribizlifozelek írta...

Parmezan, te tudsz valamit...

Phoebe :)

Ziebi, igen, hatarozottan.