2009. november 22., vasárnap

Tűzjelző


Fire Alarm Station
Originally uploaded by ribizlifozelek

Csipp.

Hülye madár.

Csipp.

Éles csipp volt, a fülemre húzott takarón is áthatolt.

Csipp.

Ennyit a vasárnap reggelről.

Csipp.

Lemerült a tüzjelző - gondoltam.

Csipp.

Így nem lehet aludni, gondoltam. Yoda nem így gondolta. Ő aludt.

Csipp.

Valamit tenni kell.

Csipp.

Kevés a két fülre húzott takaró.

Csipp.

Kicsi vagyok, székreállok, tűzjelzővel babrálok.

Csipp.

Bele az agyamba.

Csipp.

Legszívesebben nagykalapáccsal hallgattatnám el.
Belekapaszkodom és próbálok visszaemlékezni arra a mozdulatra, amivel egyszerűen leszedhető ez a dög a plafonról.

Csipp.

Védekezik az átkozott.

Lenn van, szerencsére úgy, ahogy kell és nem széttörve. Bár nem lenne kár érte.

CSIPP!

Hol az elem? Kibelezlek!

CSIPP!

Megvan!

Csipppppppppp.

Csönd lett.

3 megjegyzés:

Ziebi írta...

Szerintem ezt a világ minden tűzjelzője eljátssza legalább egyszer :)

Sok szeretettel:

http://www.youtube.com/watch?v=4tkY08MhfoU

Örülj neki hogy nem űrhajó volt :D

Robi írta...

Mostantól Én is itt vagyok!:P Próbállak elölről olvasni, de most hogy így ketten vagytok (Pyry-vel), lassabban fogok haladni.:) Egyébként Yoda nagyon aranyos!:P Emellett külön öröm, hogy Apple-ökkel vagy felszerelve.:)

Szerencsére(?) nekünk nincs tűzjelzőnk. Ilyen sípolásra kelni...wáá,tisztára mint az ébresztőóra. Azt a hangot viszont nagyon-nagyon nem szeressük.:)

Phoebe írta...

Lattad azt a reszt a Friendsbol, amikor Phoebenek ejjel megszolal a riasztoja, es noha kibelezi, tovabbra is sipol?:D