2009. november 20., péntek

Informatikai siker


Time Capsule
Originally uploaded by ribizlifozelek

Többen kérdezték, miért éreztem kudarcnak a kamera távtelepítését.

A dolog egyszerű. Azzal, hogy megcsináltuk a kamerát, meghalt a mikrofon. A dolgok sosem egyszerűek.

Az volt a terv, hogy megcsináljuk a mikrofon távmunkában - én itt ülök Salt Lake Cityben és simogatom a Mestert, közben okosakat mondok, hogymit csináljanak pár ezer kilométerrel arrébb. Aztán egyszercsak láttam, nincs net.

A Time Capsule megint meghülyült. Rutinosan megnyomtam a reset gombot, ettől eddig mindig megjavult.

Most nem.

Újraindítottam a laptopot.
Nem történt semmi.

Elkezdem az iPhonon fórumokat olvasni. A helyes megoldásra hamar rátaláltam: húzzuk ki a Time Capsule-t az áramból. 15 perc múlva dugjuk vissza.

(Arról, hogy a békát a keresztúton az akasztott ember jobb- vagy bal zsebébe kell-e tenni, nem volt szó.)

Szóval, kihúztam a 110-ből. Negyed óra elteltvével visszadugtam.

Minden működött.
Rejtélyes dolog ez az informatika. A béka és a keresztút az legalább recionális magyarázatot kínál.

2 megjegyzés:

Ziebi írta...

Kihúztad, a rossz energiák ki tudtak csorogni a vezeték végén, így mikor visszadugtad már rendesen működött. Na? :)

ribizlifozelek írta...

Igen, errol volt szo! Pontosan.