2009. november 1., vasárnap

Séta Halloweenkor


Pumpkin man
Originally uploaded by ribizlifozelek

Kicsit kezd sok lenni a Halloween-bejegyzésekből. Elmeséltem a Hallowwen készülődést, tökfaragást és a tökmaggyártást. Már csak egy Halloween-séta van hátra és ígérem, egy évig nem lesz több ilyen tökölés.

Délelőtt várásolni mentünk. Megálltunk a Walmartban. Pénztárosunk osztrák tejeslánynak öltözött. (Vagy francia szobalánynak.)

Az IKEÁ-ban az eladók többsége csak kifestette magát, de azért felfedeztünk két Elvist is a pult mögött. A Király békésen cserélte a visszavitt árukat.

Délután könyvtárban voltam. Az olvasók között láttam tündért, manót, lovagot, robotot, punkot, homelesst (az utóbbiak lehet, nem jelmezek voltak), itt volt Darth Vader, egy pap méteres fakereszttel a nyakában, Abbey a NCIS-ből, pár orvos és ápolónő.

A könyvtárosok is kitettek magukért, Freddy és egy kísértet Halloweenkor is dolgozott, csakúgy, mint Robin Hood és Hófehérke. Megtudtam, hogy a könyvtár a renitens olvasók kordábantartására több vámpírt és zombit is alkalmaz (ez utóbbiak lehet, a renitens olvasókból váltak élőhalottá).

A legjobb jelmeze az információspultnál ülő könyvtárosnak volt. Neki hatalmas véres géz volt a fején. Odamentem, hogy megkérdezzem, ez milyen jelmez, de egy másik olvtárs már megelőzött.

- Nem, ez nem jelmez, csak elvágtam a fülem.

Coming out

2 megjegyzés:

aGinger írta...

Dehogy sok, én örömmel olvasom :)

Névtelen írta...

Versenyezzünk ki birja tovább ti a Halloweent vagy én az N1H1-et?