2009. november 18., szerda

Dorozsmai bicskás pecsenye


Potatoes with onions and sausage
Originally uploaded by ribizlifozelek

Ezt a receptet kedvenc oldalamon, a Kifőzdén találtam.Azt nem tudom, hogy miért dorozsmai a pecsenye és arról sincs fogalmam, miért bicskás.

Viszont finom volt. Annak ellenére, hogy átszabtam a receptet.

Azért is választottam ki ezt a receptet, mert azt mondták, csináljak valami thai cuccot. Ez meg távolról egy thai dologra emlékeztetett. Nagyon távolról, de hát Thaiföld messze van.

Az étel annyiban hasonlított a Pad Thai-ra, hogy a különféle hozzávalókat egyenként kellett megsütni.
Tudom, nem komoly egyezés, de nekem elég volt.

Dorozsmai bicskás pecsenyét csináltam.

- vékonyra vágott sertéskaraj
- kolbász
- virsli
- burgonya (6 db)
- hagyma vörös (1 fej)
- egy hagyma (lila)
- fokhagyma (3 gerezd)
- só
- bors
- olaj
- zsír (opcionális)
- paprika
- zöldpaprika (kevés és csípős)

A krumplit megpucoltam, kockákra vágtam és olajon megsütöttem. Közben sóztam, borsoztam.

Negyedeltem a két hagymát. A kolbászt is a virslit kevés olajon megmelegítettem. Megszórtam paprikával és beletettem a két karika zöldpaprikát.
Rátettem a hagymákat és addig pároltam őket, amíg meg nem puhultak.

A vékony szelet husokat bekentem fokhagymával. Hagytam egy keveset állni, majd belehengergettem liszbe és kevés olajban kisütöttem.

Aztán megettük.

Dinner

Nincsenek megjegyzések: