2010. november 19., péntek

Roston sült tilapia - Gyors ebéd


Tilapia, potato, lemon, kalamata
Originally uploaded by ribizlifozelek

Yoda nem szereti a halat. Akármihez nyúlok a konyhában, a Mester rókaképe megjelenik az ajtóban:

- Mi készül? Kapok egy kicsit?

Ha a kés alatt hús van, Yoda leül és néz.
Nem csinál semmi egyebet, csak ül, és néz.

Ha padlizsánt, paprikát, paradicsomot gyilkolunk, a Mester undorodó pofával visszavonul.

Ha hal kerül a terítékre, a reakció hasonló.

Ugyanez történt, amikor a tilapiát vettem elő a hűtőből.
Undorodó pillantás, majd Yoda elvonult. A roston sült tilapiában semmilyen finomság nincs Yoda szerint.

Tilapia, potato, lemon, kalamata

- 4 darab négybe vágott burgonya
- 1 vékonyra szeletelt citrom
- kakukkfű
- fokhagyma
- só
- két marék kalamata bogyó
- négy szelet hal
- paprika
- bors

Egy olajozott alufóliára rátettem a felnégyelt krumplit, fokhagymát, megsóztam, megborsoztam és betettem a 400 F fokos sütőbe húsz percre.
A húsz perc elteltével rárszórtam a bogyót a krumplira, rátettem a tetejére a halakat, megpaprikáztam mindent.
Ezután 15 percre visszatettem mindent a sütőbe.

Amikor kész lett, megettük.
Yoda nagykegyesen csatlakozott hozzánk. De halat nem kért.
Mást igen.

Tilapia, potato, lemon, kalamata

Nincsenek megjegyzések: