2010. november 18., csütörtök

Hangutasítás


Vanishing Breed
Originally uploaded by ribizlifozelek

Kivételesen nem arról lesz szó, hogy Yoda mereven néz és azt mondja, nyüff, én meg tudom, azonnal ebédet kell adnom neki - és azonnal ebédet adok neki.

Telefonról lesz szó.
A címjegyzék beállításával az alább vázolt "problémát" megszüntettem. Nem a telefon volt a hibás, hanem én. Közben jót szórakoztam saját magamon.


Felfedeztem, hogy a telefon hangutasítással is működik. A lelőtt vadkacsákat nem hozza el, de ha rászólok, felhívja a telefonkönyvből a kívánt nevet vagy a bediktált számot.

Kíváncsi lettem. A hangutasításokról frusztráló emlékeim vannak régi telefonokról, amike be kellett táplálni a megfelelő nevet, majd gombkombináció után bemondani. Ha sikerült ugyanúgy kimondani a nevet, mint a betápláláskor, jó esetben a telefon tárcsázott.

Itt nem kellett semmit betáplálni, meg kellett nyomni egy gombot fülbemászón és kimondani a megfelelő nevet.

Gonosz vagyok, egyből ribizlifozeleket hívtam.
Piszkálódásomra a telefon is gonoszkodva válaszolt:

- Hívom ribizlifozelek magyar számát - hallottam a fülemben és sikeresen felhívtam a megfelelő hazai telefont Salt Lake Cityből.

2 megjegyzés:

Pyry írta...

Ez a telefonfülke ott van ahol régen laktunk :)

ribizlifozelek írta...

Volt...
A multkor arra jartunk es mar nem volt ott.